Eliška Jarošová

Lektorka jógy a zdravotního cvičení

Zdravotnímu cvičení a józe se věnuji více než pět let. Jakožto aktivní sportovec jsem tyto druhy cvičení využívala především ke kompenzaci, vyrovnání svalových disbalancí, posílení středu těla a také k nácviku dechových technik. Potřebovala jsem své tělo zpomalit, zklidnit a protáhnout.
Velmi mě zajímalo, jak lidské tělo funguje a jak se s ním dá pracovat. Začala jsem studovat fyzioterapii na Karlově Univerzitě. Během studií mě má životní cesta zavedla jiným směrem a já jsem se rozhodla vystudovat obor Tělesná výchova a sport pro osoby se specifickými potřebami na FTVS.
Během pětiletého studia jsem pracovala s různými skupinami lidí s handicapem. Seznamovala jsem se, jaké specifické potřeby z hlediska pohybového aparátu tito lidé mají a učila jsem se u nich individuálně aplikovat kompenzační cvičení a principy správných pohybových stereotypů.
Paralelně s touto praxí jsem se věnovala také cvičení s dětmi, dospělými i seniory.
V roce 2017 jsem nastoupila na Ústav tělesné výchovy 1. LF na Karlově Univerzitě jako odborný asistent, kde vyučuji hodiny jógy, funkčních tréninků, plavání a mnoho dalších sportů.

Individuální cvičení, cvičení pro páry či dvojice

  • Připravovány na míru a zcela přizpůsobené potřebám jednotlivce/dvojice
  • Obsah lekce na přání klienta – zdravotní cvičení, jóga, posilování s vlastní vahou těla, frekvenční cvičení…
  • Cviky na posílení, protažení a uvolnění celého těla
  • Zlepšení fyzické kondice, stability i celkové mobility
  • Dechové techniky, využití pomůcek, relaxace…

Kurzy

Zdravotní cvičení  – individuální lekce

  • Vhodné pro všechny věkové skupiny, začátečníky i pokročilé – bez ohledu na konstituci a aktuální kondici
  • Zpevnění ochablých svalů, vyrovnání svalových dysbalancí, zmírnění zdravotních obtíží s pohybovým aparátem, zlepšení pohybových stereotypů, koordinace, správné držení těla, nácvik dechových technik, radost z pohybu
  • Využití pomůcek – míčky, overbally, Thera bandy, válce …

Gravid Jóga – jóga pro těhotné – individuální lekce

  • Vhodné pro nastávající maminky od druhého trimestru
    • (v prvním trimestru cvičení nedoporučujeme, pouze v případě, že je žena na sport zvyklá a to na vlastní zodpovědnost)
  • Snadný, nenáročný průběh
  • Soubor technik, jak pracovat s tělem v těhotenství – zklidnění, koncentrace, naladění na miminko
  • Protažení, uvolnění napětí, posílení vhodných svalových skupin
  • Lekce jsou vhodné pro ženy i bez předchozí zkušenosti s jógou

Přihlášky:
Tel.: +420 775 104740, eliskajaroso@gmail.com